2 september 2009

Hejhej.
Oj, idag blev det inte lika många inlägg som igår. :) Kan bero på att jag inte försökt plugga så mycket som jag FÖRSÖKTE igår. hahah. :P Jag har mest övat på redovisningen, sen var Emil här. :) I typ två timmar. Sen blev jag ledsen. haha. Satte mig på trappan och ville att han skulle komma tillbaka. :) Men nej, det ville inte han. haha.

Hoppas talet blir bra imorgon. Hoppas hoppas hoppas. Vill ju inte floppa på första redovisningen. haha. Kanske inte vore så kul. Men jag är riktigt nervös faktiskt. Ush.

Fisken dog sen. Efter fem år frisk och levande, trots att han inte alltid fått mat eller fått rent syre. ahha. Men så dog han nu. Lite dystert. Känns faktiskt udda. haha. Även om det handlar om en fisk. :)

Och Lipstick- serien, ASBRA. :D Den får mig till och med att fastna. haha. Jag kollade två avsnitt igår. ;) Och då är jag fast. :D

Hoppas ni alla haft en fin dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara