7 september 2009

Hejhej. Så mycket att skriva, så lite tid. :P Och säkerligen så mycket inte intressant för er. haha. :D

Helgen tillbringades på Strandgården, Halmstad på tillsammansläger med kyrkan. :D Det blev riktigt nice faktiskt. Söta barn, tovning, roliga kompisar, Malins idolshow, roliga stunder. :D Väldigt bra helg.

Vi kom dit till det blåsiga Strandgården i fredags kväll. Jag och Olivia hade en riktigt go pratstund om allting och ingenting. Underbart. Hon är fin Olivia. :) Det blev en ganska sen kväll med både seriöst och oseriöst prat. :) Mysigt.

Klockan 8 var det att gå upp på lördagen. Hemskt. Men ja, så var det. :) Morgonsamling. Sen hade vi tävlingar i olika "familjer". Min och Annas familj bestod av 5 barn, en typ gubbe, eller ja, äldre man kanske hhaa, Andreas och Karin. :) En rolig familj, men mycket barn. En barnfamilj helt enkelt. :D haha.

Efter lekarna så blev det tjejsnack för mig, Olivia och Jossan. En riktigt trevlig stund. :D Älska tjejsnack, ellerhur? Visst är det för roligt! :)

Sen så blev det aktivitet. Jag och Jossan hade tovning. En riktigt mysig stund. Jag gjorde ett hjärta. :) Det blev faktiskt väldigt fint, om jag får säga det själv.

Ne, men allvarligt, hur kul kan det vara att läsa om minsta grej jag gjort i helgen. ahha! Jag berättar bara lite höjdpunkter nu då. I helgen umgicks jag även en del med två sötingar från söndagskolan. haha. De är så himla söta. :D Barn är för gulliga ibland. På mötet så satt de hos mig, då helt plötsligt sa den ena flickan, JÄTTEHÖGT, "Mamma har samma tuttar som du" hahaha!!! Jättehögt. Jag, Olivia, Malin och Jossan skrattade ju jättemycket. ahha. Detta sa hon även en gång till sen. :)

Igårkväll åkte jag till Emil och sov där tills idag. :) Mysigt. :D Jag var först med han när han körde maskin, sen på hans bandy. haha. Det var kul att se hur livliga de var, typ skrek mot varandra hahahha. Galet. Men sen blev det mys både idag och igårkväll. :) Bäst.

Idag hade jag lektion från klockan 1 till halv 5. haha. Galet vad lång föreläsning. Men väldigt intressant! Nu ikväll håller jag på med en artikel om tåg-och busstrafiken. :D Yääs. Har intervjuat typ tio stycken, skitbra. Så det här ska nog gå fint. Har ganska mycket de här två närmsta veckorna.

Har ni haft en bra helg? PUSS!!!!

1 kommentar:

  1. Haha, barn kan verkligen fa ut sig vad som helst. En av tjejerna här bara "Har du ocksa har mellan benen som min mamma" liksom va? xD

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara