19 september 2009

Lennart ;)

hahah, nu har jag mycket att skriva. Eller egentligen inte. Men jag är så himla trött, så jadu.. det här inlägget kan bli rätt lamt. haha. :D Bara förbereda er lite!

Jag jobbade från 4 till tio över 10 ikväll. Vi hade kul! Ornina, Nathalie och jag var det... Ornina fick sju bokningar. Men ett tag hade hon fem, då sa jag som en deal, att om du får två till, då dricker jag kaffe. HAHA. Japp, så gick det med det... USH. Fast jag behövde inte dricka så mycket. :D TACK OCH LOV. Det var grymt äckligt. Ush.

Efter jobbet så kom mamma och pappa och hämtade mig. När jag då sa att Emil o hans kompisar va i Kungsporten på ett möte, haha, ja då tyckte mamma att jag skulle få åka dit också. haha. Snälla som de är, så skjutsade de mig till Huskvarna!!! Så där var jag från halv 11. haha. Där var det möte. När jag kom in, så var det predikan. När jag kom till bänken med Emil (han kom o mötte mig) så sa hans kompisar typ jättehögt: Lennart! haha. Såå pinsamt. Ja, de kallar mig för Lennart, underligt... sorgligt... men så kan det vara ibland! haha. De va jättepinsamma, typ höll på o göra massa ljud o så under mötet. haha. Men så började Kalle fjanta sig lite och "flörta" på skämt med Emil (eftersom jag blir så upprörd hahah). Ush vad jag skrattade. O Hedda också (Karls tjej). haha. Så alla började typ skratta, åt ingenting. :S Ja... det va längesen, som jag minns i alla fall, jag skrattade så mycket. haha. Jag var ju så himla trött.

Ja.. oj vad mycket det blev. Nu så är jag hemma i alla fall. Ingen Emil. Han åkte hem med alla andra i bilen (tre iaf :P). Han skulle på en grej imorgon. Så vi ses ju imorgon. Men känns konstigt att bli hemskjutsad såhär på kvällen. haha. :)

Hoppas du fått en lika bra kväll som jag.
Puss och Kram

PS; älskar Emil... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara