10 oktober 2009

10/10 -09

Hejhej. :)
Efter fredagens jobb var jag trött och i stort behov av att bara ta det lugnt med syrran. Jag blev en halvtimma sen på jobbet, typ, och var allmänt stressad så det var skönt att komma hem och snacka med Anna bara. :) Mys. Klockan kvart i 1 började ögonen slockna, så då somnade vi...

Idag ska jag jobba igen. Men ikväll kommer Emil o hämtar mig o så ska vi åka hem till mig. Och dessutom slutar jag vid typ lite efter 9 idag, så det är ju lite bättre än halv 11. haha. :D Det är helg mina vänner! Fy vad skönt. Men det känns inte riktigt som en helg när man jobbar varje dag... tyvärr. Men så kan det vara. Jag hoppas att jag kan vila upp mig ändå.. trots att jag jobbar hela helgen. :)

Puss och Kram, ha en jättebra helg!

1 kommentar:

  1. Haha, förlåt om vi blev lite fööör jobbiga igår. Asså det var verkligen den sämst jobbdagen för mig. Ett bok! Höhö. Jaja, bättre lycka nästa gång :P Ha en skön helg, jag ska plugga hela helgen great! Haha, puss o kram <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara