9 oktober 2009

Fredag

Godmorgon.:)
Eller ja,kanske inte riktigt... men jag har bara slappat nu här på förmiddagen.:) Underbart! :D Tangentbordet är sönder och allt blir knasigt när jag skriver, haha, men hoppas att jag kan ta mig igenom ett inlägg. :D

Om en timma ska jag åka buss till stan och träffa ALEXANDRA!!!! :D hihi, vad jag har längtat.:) Det ska bli grymt kul faktiskt... <3 Härligt blir det. Vi ska äta på mackmakeriet tror jag, och gå en sväng. :) Mysigt.

Sen ikväll ska jag jobba. Jobba fredag kväll kan låta väldigt sytligt, men det ska faktiskt bli kul! Men nu ska jag se till att föna håret o göra iordning mig. Det låter väl bra. :)

Hoppas ni alla har en superbra dag! Puss och Kram /Clara.

1 kommentar:

  1. haha..mitt tangenbord är oxå sönder o alla tangenter har blandat sig så skriver jag ett t så blir det ett z. hehe sjukt!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara