5 oktober 2009

44 bloggar på listan ^^

Nu ska jag sova. Lite senare än vad jag tänkte innan. Skit också. Men jag hade lite bloggar att ta igen... Räknade dem till 44 stycken. OJ (visste själv inte att det var sååå många)! Men klart, jag känner ju absolut inte alla. Men folk som jag vet och så, det är kul o läsa såna också. :)

Några av bloggarna som jag läser, och känner även bloggerskorna ;):
Lovisa - Trevlig och mysig blogg.

Stintan - Saknar den människan så mycket att det man vill ha så mkt kontakt som möjligt. haha. Och bra blogg.

Julia - Julia från jobbets blogg. ;) Sådan mysig tjej, sådan mysig blogg.

Malin - Emils kompis flickvän. Eller ja, jag är väl också kompis med Filip. Men ja. haha. Malins blogg är rolig och snygg! :)

Ethel - kul o läsa :)

Emelie - Sjukt snygg blogg! Och, hon skriver riktigt bra. :) O sen är det ju kul eftersom jag känner henne.

3 kommentarer:

  1. Åh, va gullig du är Clara!! :D Tack :) Btw, jag längtar till fredag, då blir det party på jobbet hahaha ;D kram

    SvaraRadera
  2. 44 st?!?!?!? herregud vad många!! jag räknade mina nu och fick det till 16st. jag är glad att jag får vara en av dina iaf :D

    SvaraRadera
  3. Åhh tack, gud vad snäll och söt du är som vill nämna lilla mig :D! Vi ses imorgon! PUSS!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara