5 oktober 2009

Min måndag

Hejhej. :)
För dig som vill läsa om mitt FRUKTANSVÄRT intressanta liv, då har du kommit rätt även den här kvällen. ;)

Kursen gick fint. Eller ja, i alla fall enligt mig. haha. Sen var det ganska svårt att dra ut på tiden så att det blev 2 och en halv timma. Men ändå, det gick fint till slut. Det var spännande och riktigt kul att hålla kurs. Förstår ni hur glad jag är för att göra detta egentligen, det är superbra för CV och praktik för mig inför min framtid. ;) Superbra! Och kul.

Efter kursen fick jag jobba lite som bokerska, vilket jag gör med leende på läpparna. Eftersom det går bättre då, haha. Men också för att det är så kul! :) Jag fick in fyra stycken, från klockan 7 till halv 9. Inte så illa va? Nejnej.

När jag kom hem kollade jag på Svenska Hollywoodfruar, hahha, och läste lite kurslitteratur. Men vilket skämt, den serien alltså. Det är ju så kul att man skrattar åt dem!

Imorgon tänkte jag gå upp klockan tio över sju, om ni vill veta exakta tiden... eller a den exakta tiden innan all snoozning. :D Men iaf, jag ska träffa min grupp klockan 11, men ska plugga på skolan tills det! :D Visst låter det bra? Jag ska leka duktig imorgon. Och det känns faktiskt SUPERBRA! Så pappa ska skjutsa mig till skolan. Efter grupparbetet, som ska hållas på tills det är klart, så blir det JOBBA, kursdag 2 för tjejerna. ;)

Hoppas ni alla får en jättebra dag. KRAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara