13 oktober 2009

Bad day?

Min dator låter typ bara mer och mer,haha. Den liksom brummar snart sönder? Och tangentbordet är sönder. ;)

Den här dagen har varit ganska påfrestande faktiskt. Grupparbetet gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vi började klokan kvart i tre, direkt efter lektion, och satt på skolan till klockan halv 7. Så efter det var jag sjukt trött. Inte nog med att ha mycket att göra med grupparbetet, så var det inte direkt lätt att jobba. ahha. Vi hade väl vissa problem kan man väl säga. ;) Jag o Josse funderade ett tag (på skämt) att bli hemmafruar. haha. Men nej tack kanske, men efter en sån här jobbig eftermiddag, tjohooo vad jag är trött. När jag kom fram till Juneporten var det 40 minuter väntan. Sen promenad med Jenny. Sen tv-mys, Desperait Houswifes. Nu sitter jag i pyjamas och ska lägga mig och kolla på One tree hill! Oyeah.

Men först, läsa alla bloggar. ;) Missade o läsa alla igår eftersom jag ville vara social mot Anna som var hemma. :) me like när hon är hemma över natten och kvällen. :D

Godnatt! Sov så gott. Hoppas alla har haft en underbar dag.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara