13 oktober 2009

Godnatt

Nu ska jag nog snart bädda ner mig själv. Ikväll hade jag behövt honom! Jag längtar jättemycket till det att jag får komma hem till oss och träffa honom varje dag, till den sista och första personen man ser är honom... Saknar min pojkvän.

Varje dag är ju ingenting som beskriver så vi träffas i nuläget. haha. Not.Speciellt inte nu. Nu blir det bara på helgerna. Jag tycker bara det blir jobbigare och jobbigare att säga hejdå till honom efter bara typ två dagar....

Oh shit vad intressant för alla! HAHA. Inte. Men nu så ska jag faktiskt kolla på One tree hill. Har precis läst alla bloggar. :) Puss och Kram <3

1 kommentar:

  1. Åh vad bra! :) Kramen betydde massor för mig också ska du veta! :) Vi ses!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara