14 oktober 2009

Onsdag

Hejhej. :D
Hinner inte skriva så jättemycket. Ska nämligen göra Pågång- artikeln IDAG! Den måste bli klar så att jag hinner tänka lite på den tills fredag då senaste inlämningen är. ;) Och sen måste jag även plugga, som vanligt. Man säger att man ska plugga, men så lockas man av tv:n eller facebook. Facebook är nog den bästa uppfinningen på internet, förutom bloggen då. ;) haha.

Redovisningen idag gick bra! :) Great. Härligt att ha även den gjord måste jag ju erkänna. Jag tackar min kära grupp Robin och Josse. Även om vi inte varit totalt överens, haha!,så har vi faktiskt klarat av två gruppuppgifter och redovisningar inom två veckor. Gött kämpat!

Hoppas att ni inte fryser ihjäl. :) För det gör nästan jag, iaf ute.
Åhhh, awesome jag har världens idé till artikeln. :D Eller ja, iaf början på den!

Pusss!!! Vi hörs senare.

1 kommentar:

  1. Tack själv Clara! Får jag säga det själv så hade vi det iaf betydligt trevligare den här veckan än förra veckan tillsammans, trots sena kvällar på skolan ;p

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara