14 oktober 2009

Nöjd med dagens innehåll

11 hårnålar borttagna ur håret, vad hade jag alla till? haha. Japp, så är det.

Hej förresten! Jag är på gott humör, jag har precis kommit hem från en jättehärlig (och iskall) promenad med Oliviavännen. <3 Det var mysigt och det får vi göra om tycker jag.

Ikväll har jag ätit på mackmakeriet med syrran (supermysigt), tack Anna. :) Och sen så har jag pluggat lite på instuderingsfrågorna. Men jag har ju även idag gjort en redovisning. Och en hel artikel till Pågång. Jag är faktiskt nöjd för en gång skull med min prestation! Bra jobbat Clara. Imorgon ska du kämpa dubbelt!

Imorgon ska jag nämligen jobba på kvällen som ansvarig. Men innan det ska jag ha lektion och PLUGGA för allt i världen. Vet inte riktigt än om jag ska sitta på skolan, eller hemma, det får jag bestämma imorgon... Får väl se hur jag känner med det. Jag måste ju ta med mig mat i såna fall och det känns lite ansträngande. Men det kanske jag kan fixa ändå. Får se lite.;) Ush, ni ska inte få höra på detta tänkande. haha.

Nu ska jag i alla fall snart snart snart lägga mig i min VARMA säng efter att ha frusit ganska mycket idag. Jag ska inte sova än, bara kolla på 90210, sen sova.:D

Ha en bra dag imorgon. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara