20 oktober 2009

:)

Tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg. Oyeah ;) Och lite jobb där också ja. Hur är det med er alla,utanför min lilla värld?

Men med mig är det bra. Jag har två duktiga tjejer på kurs just nu och imorgon är deras sista kursdag. Yäy. Jag hoppas med hela mig att det kommer gå bra för dem. Och jag tror nog att det kanske kommer göra det, i alla fall för en av dem. haha. Nämner inga namn. Men den ena verkar knappt ha lyssnat ett skit, sånt blir man bara sååå trött på!

Idag har jag varit duktig och pluggat en hel del på skolans bibliotek. Där tänker jag bäst och är mest koncentrerad. Det är ett bra tips. ;)

Men jag känner att jag inte har så mycket annat att tillägga, förutom att jag, som vanligt, ska plugga nu i en stund i alla fall. Jag tror inte det blir så mycket, för jag orkar inte plus att jag har pluggat mycket idag. Och att Desperait Houswifes börjar snart :D PLUS ATT DET FLYGER MASSA BANANFLUGOR RUNT OMKRING MIG!!!!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara