20 oktober 2009

Om bara en och en halv vecka är det NORRKÖPING på schemat. :D
Inte till vilka som helst, utan till världens bästa Alexandra och hennes pojkvän. :D GÖÖÖÖTT. Jag längtar. Det har jag nog gjort ända sen vi bestämde det egentligen, vilket var i förra månaden? haha. Min fina vän Alex. Jag vill alltid vara vän med dig <3.

Men vet ni vad jag önskar ibland, att jag kunde hälsa på i himlen lika enkelt som att åka till Norrköping. Ibland önskar jag det. Men det är ju bara en önskning. Träffa mormor, morfar, farfar, Vickan... Bara för att få en varm kram.

Vänner är i alla fall riktigt bra att ha. Ibland bara för att få prata med dem i telefon, som med Sara idag i nån minut o bara checka läget, ibland för att trösta personen, eller bli tröstad, ibland för att prata om sig själv, eller få lyssna på vännen, ibland för att skratta, som i helgen, ibland för att krama, som man kan behöva inför en tenta eller andra tuffa skolarbeten - en kram av Ethel och Emelie kan faktiskt ge en ljusare ton på dagen.

Nu ska jag lägga mig och läsa -för att sen gå upp tidigt imorgon och plugga.
Godnatt mina vänner. Kram

1 kommentar:

  1. Vänner är de bästa! Det håller jag verkligen med om! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara