22 oktober 2009

Done, hoppas på G

Godkväll.
Nu är jag done, jag lägger alla instuderingsfrågor vid sidan. Det får gå som det går. Men jag hoppas starkt på att jag får Gokännt. Verkligen. Jag hoppas verkligen också att även ni hoppas på mig. ;D Men nu så känner jag att, nej, min hjärna vill inte ta in mer nu... då är det bättre att låta det vara och bara försöka satsa och skriva så mycket man kan bara. Så mycket hjärnan kan komma på.

Jag minns svenska B nationella, skriva förra året. Jag satt där, i brahesalen, fick hjärnsläpp. Men så löste det sig på nåt sätt ändå. Och sen var det dagen innan födelsedagen, dagen innan 18 år, dagen innan Uganda, dagen innan allting, så satt jag där i korridoren med Helén, världens goaste lärare. <3 Jag fick MVG i Svenska B. Så lycklig var jag. Jag fick MVG på muntliga och skriftliga, och hon sa att jag var så värd det, och att jag hade förbättrat mig jättemycket i trean. Och ja, det var väl det, jag förbättrade mig, jag kämpade. Jag glömmer aldrig den sprickande glädjen. Nog om hur glad jag var då. Jag ska tänka, jag är duktig, du kan det här Clara, kom igen, du KAN! ahha.

Min kväll bjöd på mer än plugg kan jag ju berätta, ett pass på friskis- kiboxning. Det var... jadu.. det finns inga ord för hur jobbigt det var. haha. 85 minuter. Ojoj, men det var också kul faktiskt. Träningsverken kommer nog vara värre än någonsin imorgon när jag vaknade, men ändå. ;) Härlig känsla.

Nu ska jag tända ett värmeljus och gå in i duschen. Bara slappna av. Åh vad skönt det ska bli. Jag ska be till Gud, att han hjälper mig på tentan. Och vet ni vad, jag tror på en Gud som hjälper en med vad som helst, även tentor!

Och jag tror även ett avsnitt 90210 och en natts sömn hjälper också.
Så godnatt. :D Puss och Kram. /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara