22 oktober 2009

Tack Lovisa för ditt lycka till. :D

Hejsvejs!
Nu har jag paus... igen? Ja, det kan tyckas. haha. Pauser är behövliga. Och nyttiga. Idag har jag tittat på tv i en paus, nästa promenad, och sen äta, o nu har jag paus i typ fem minuter. Bara kolla nätet lite. ;) Nästa långa paus blir alltså träning ikväll med Anna. Om det inte blir nåt problem, Anna kommer komma precis innan eftersom hon jobbar. ;)

Min dag har varit ganska okej faktiskt. Pluggat, okej, men det går ganska okej ändå. Jag hoppas absolut på att komma över godkännt-gränsen. ;) Hoppas för mig!

Hihi,pratade med Emil innan. haha. Vi pratade om att vara på två län samtidigt, o då kom ja o tänka på A walk to remember. haha. :D åhhhh. Älska den filmen liksom! Det visade sig att Emil faktiskt hade sett den, haha, hans systrar är lite typiska tjejfilms-älskare. haha. Kul är det enligt mig, eftersom de har fuuuullt med tjejfilmer. :D Me like! Men Emil blev då lite rädd nu när vi tog upp den filmen, haha, då vet han att han kommer behöva sen den nån gång med mig. ;) Tihiii... Emil är väl inte direkt ett stort fan till tjejfilmer, eller hur ska jag uttrycka mig? haa. Nej, det blir nog bäst så. :)

Ha det fint resten av dagen! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara