22 oktober 2009

4 på natten

Hejhej.
Vid 4 inatt så vibrerade min mobil o så såg jag att det var nån som ringde, ett nummer som jag inte kände igen. Så jag svarade ju inte. Men idag när jag vaknade så insåg jag att nej, jag hade inte drömt det. Jag gick upp och kollade numret på eniro, och jag har no idea vem den människan är. Det är säkert inget skumt, men det kändes lite oroligt när han hade ringt mitt i natten. ;P

Idag kommer jag tillbringa dagen just här, vid skrivbordet, eller nja, där uppe i soffan tror jag. Med mig har jag böcker, överstrykningspennan och instuderingsfrågorna! Tjoho. Sïsta chansen för plugg nu innan tentan imorgon. Tjohej vad jag känner att jag kan allting, kanske inte...

Önska mig lycka till? Kram

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara