21 oktober 2009

Stor saknad

Något som gör så ont, det är när jag ser Vickans bilddagbok och hennes bilder. Det känns så overkligt när man läser alla fina kommentarer. Det känns så fruktansvärt overkligt att se hennes svar på vissa kommentar, där på de sista dagarna. Helt sjukt! Knäpp känsla. Och när jag ser alla som skriver, kom tillbaka, saknar dig, så många... så många så många.

"sommar2008 kommer bli brabrabra :)tro mig, jag vet!"; Publicerat av Vickan den 13 maj.
Det blev den värsta för oss alla, den värsta sommaren som aldrig någonsin kommer att glömmas bort. Men jag tror att du fick ett fint avslut. Jag hoppas innerligt på att du skrattade i bilen. För ditt skratt var så vackert, det var liksom du. Jag hoppas att du fick fina sista dagar. Min älskade vickan.

Frågan om varför, den kommer aldrig försvinna.
Puss på dig. <3>

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara