16 oktober 2009

Fredag

Fredag!!! YES! Fast vet ni vad... jag ska plugga idag, försöka i alla fall. Eller jag måste göra klart instuderingsfrågor som vi i studiegruppen ska mejla runt. Vi har en deadline på inatt, så yeah. PLUGGA MED DIG CLARA!

Sen ska jag och pappa övninsköra och hämta mina stövlar. :D yeaaah. Inlämnade. Jag hade tänkt använda dem i helgen. Jag hade de förra året också, oj vad jag har saknat dem! Jag älskar att ha stövlar.

Ikväll blir det Pelles Talkshow i kyrkan. haha. Det brukar vara kul så det ser jag fram emot. Men dessutom är det återträff från ett tonårsläger i somras, det känns väl kanske inte lika skoj däremot. haha! Eftersom jag borde vara långt över medelåldern. ahha. Typ. ;)

En ny upplevelse för mig idag var att jag höll på att bli påkörd av en buss när jag skulle säga hejdå till Emelie och gå över till andra sidan där min buss stod. :D haha. Det var äckligt. ^^

Ett musiktips: Natasha Bedingfield. Jag älskar hennes röst! Lyssna på henne. ;)

2 kommentarer:

  1. Tack ska du ha! :) Ja, hon är faktiskt himla söt, och blir väldigt bra på bild :)

    Hoppas pluggandet går bra ;P haha

    Ses imorgon!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så! :) Jag ger dig gärna kramar!

    Puss!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara