19 oktober 2009

Pluggveckan är igång

Hallååå :D
haha, ni kanske undrar om jag ens lever, men jag lovar, JAG LEVER. För fullt. :)
Men tyvärr så har jag en fullspäckad vecka med jobb ikväll, imorgon och på onsdag, kurs för två nya tjejer. Och sen, som ni kanske redan har fattat, så har jag tenta på fredag. A big fat tenta! tyvärr. Ush. Men jag tänkte i alla fall uppdatera lite mysigheter. ;)

Helgen.
Fruktansvärt rolig helg. :D Vi var på inspirationshelg med kören. Vi sjöng med massa andra körer och personer tillsammans med en JÄTTEDUKTIG låtskrivare Lamont Lenox från Chicago. Det var riktigt kul och häftigt att få vara med på en sådan helg. :) Det är inte varje dag man står på scen och sjunger med en jättebra sångare. :)

Igår åkte jag till Emil en halvtimma efter det att jag kom hem. Och det var sjukt mysigt. Det var riktigt kul. :) Vi satt med hans familj o kollade på TV. Sen satt jag och Elin o kollade i hennes "bebis"-album. Det var roligt. :) haha. Sen så blev det mys med min min min bästa älskling.

Idag har det varit en grymt bra halvdag med Emil. Vi åkte till stan bland annat och han bjöd mig på Jensens. :D Mysigt. <3 Sen blev det skolplugg. Och jobb med kurs. ;)

Igår och idag var grymt underbart... <3 Mysigt.
Men nu måste jag nog tyvärr plugga faktiskt. ^^ Jag har ju en hel del att göra om man uttrycker sig så... :)
Hoppas ni alla får en fin v43. :D Puss och Kram <3

PS! JULIA, JAG KOMMER SAKNA DIG PÅ JOBBET. :/ VERKLIGEN... Dy är ju en av mina bästa vänner på jobbet. ;D

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara