1 oktober 2009

Gick hem med 6 bokningar...

... och ett besked om vilka som jag ska hålla kurs för nästa vecka. För att inte säga för mycket, det känns lite jobbigt med en viss person. Men med Jenny ska det bli bäst. :D Kul att ha henne på jobbet! Finally! Vad jag har väntat LÄNGE. :D

Det gick ganska bra på jobbet, det var roligt idag. Jag tävlade gott mot Ornina och Boel. ;) Nice. De vann. TYVÄRR. hihi. Men jag hade en kurstjej bredvid mig som var trevlig. :) Och även en kopp varm choklad. :D

På bussen till jobbet träffade jag Boel och Bojan. Bojan var kompis med Vickan på högstadiet och jag har träffat han ett par gånger. Jag har nu inte sett han på tre år eller så. haha. Men vi pratade på alla tre. Kul bussresa vill jag påstå. Bojan jobbar nämligen som receptionist (hur heter det när man är kille?! samma?! haha) på det hotellet där jag jobbade förra sommaren. Ja, som jag slutade på, därför att jag inte fixade att städa hotellrum med en himla tjatig JABRANKA (eller vad hon hette) efter det att Vickan dog... Det blev för jobbigt bara. Men iaf, vi snackade lite skit om Jabranka. höhö. :D Aja, det var kul iaf.

Och det var väl tur det, för min dag var inte speciellt bra innan där. Jag måste erkänna att det kändes lite jobbigt att träffa Bojan i början, eftersom han var Vickans kompis o sånt, men det gick över.

Sov gott! LIPSTICK JUNGLE. ;)

1 kommentar:

  1. Jag förstår inte varför du tycker att det är jobbigt att träffa personer som var kompisar till Vickan..

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara