1 oktober 2009

Orkar inte plugga

Åh, jag är så frusen idag. Det är ju iskallt. Ute går man och huttrar, nästan inomhus också faktiskt. :/ Jag har bara gjort klart en grej, men inte läst något endaste skit ur den där hemska boken idag. Hur ska jag lyckas med tentan sen då om jag håller på såhär? Men idag, nej, ingen bra dag, måste ta ledigt och jobba istället. :)

Imorgon ska jag ta nya tag, gå upp på morgonen i ganska okej tid iaf, och plugga. Tror ni jag fixar det? Håll tummarna! Jag måste baka en kaka till när vi ska hem till Ethel på kvällen. :D ihi. Det blir skoj. Fast vi ska kolla på skräckis, buhu... jag är ju livrädd för skräckfilmer. haha.

Ush, tycker ni jag är dålig nu eftersom jag inte pluggar? Ångest.
PUSS

2 kommentarer:

  1. sv: ja du det kan man säga.. haha.. men jag hade elevens val så det va inte så farligt :) han petade på mig o jag fick värsta rycket.. sen sa han när vi hade slutat "malin, du förolämpade mig ganska hårt.." men han skämtade ;)

    ja, man måste ju göra det nån gång ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vet det är kallt ute, jättekallt! Jag fryser oxå!! :P
    O man kan inte plugga jämt, du får locka dig själv med lite pluggodis eller nåt! Lycka till!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara