12 oktober 2009

Hejhej. :)
Har ni haft en bra måndag än så länge? Det har jag. Eller ja, någorlunda. Hur bra kan en måndag bli egentligen? hehe. Skolan gick väl okej. Efter skolan såg jag att 28:an kom, så jag SPRANG. Bussen hade börjat köra iväg, men så stannade han. :D För min skull! Oyeah. Hur snäll bussschaufför är han inte då liksom? Så jag tackade mycket. :) Jag blev jätteglad verkligen. Det var väldigt schysst...

På bussen träffade jag Amanda (bilden). Vilket jag blev väldigt glad för. :) Det var jätteroligt att träffa henne, kändes som att det var ett tag sedan. Fast det var det inte, haha, typ två veckor sen. Men det var kul iaf. :) Så vi gick elljusan också. Mysigt. <3 Väldigt go tjej som jag kännt ganska länge, ahha, typ en väldigt stor del av mitt liv. :)

Nu var det tänkt att jag skulle
> plugga (som jag ligger lite efter med)
> skriva intervjufrågor till en liten artikel i Pågång. (som jag är väldigt sen med!)

PÖÖÖSS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara