12 oktober 2009

Monday

Hejhej.:D
Nu ska jag snart till skolan. Och idag ska det bli en bra måndag. Så, nu var det bestämt... :) Idag ska jag försöka plugga så mycket som det går. Så mycket som jag vill kan ni läsa istället. :P Men jag vill plugga, jag behöver plugga. Tentan är den 23, och jag känner att jag inte ens kan HÄLFTEN. Hur bra är det?? :S Inte alls bra.

Och vet ni vad, idag har jag och Emil varit tillsammans i 2 år och fem månader.:D Det är status i det hela. Jag förstår inte riktigt hur tiden har gått så snabbt sen den dagen vi blev tillsammans, men det är jättehärligt.

Vilket tråkigt väder det är idag förresten, så surt.
:) Ha en fin måndag mina fina vänner.Puss <3

2 kommentarer:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara