25 oktober 2009

HELGEN! :D

Söndagkväll, och här sitter jag. Jag tänkte ta och gå och lägga mig ganska snart och ligga och läsa eller så. Men först, bloggen. ;)

Igår kväll åkte jag till Emil. :D Stora höjdpunkten i veckan, få krama och pussa honom. :D Vi åkte till Kalle där vi skulle bestämma med honom, Julia, Karl, Anton o Frans vad vi skulle göra. Till slut, efter att till och med sökt på google: "Göra en lördagkväll i Jönköping", ahha, så blev det iaf bio. :D Kulkul. Äntligen midsommar var filmen vi såg. haha. Asså den var ju jättekul men inte världens bästa film direkt. ;) Lite speciell sådär. Innan filmen köpte vi godis på hemmakväll, och ja, det blev ganska dyrt för typ alla. Förutom jag, som snyltade på Emil. :D hihi.

Efter filmen åkte vi hem. Jag och Emil låg och pratade jättelänge. Och det var super. Vi låg o pratade om när vi träffades första gången, haha, och om Vickan o så... Om galenheter som jag och Vickan hittade på. Ibland är det riktigt skönt att få bara prata om massa minnen och bara skratta åt allt. Vi somnade nog runt halv 2 eller nåt kanske, höhö.

Därför var det extra jobbigt att gå upp till söndagskolan och alla busiga barn. Jag åkte från Emil vid 9. På söndagskolan, jadu.. det vill jag inte ens ta upp. hha. Så trött blev jag på de små barnen. Men det var trevligt efteråt, då fikade jag med Affe. haha. Tog igen lite, men det var ju inte mycket mer för mig att ta igen än att han tränar varje dag typ?!? Waah.

Ikväll jobbade jag och efter det gick jag och Jennyvännen en sväng. :) Mysigt.

Puss på er för att en eller två orkade läsa genom hela inlägget. ahha. ^^

2 kommentarer:

  1. Mitt fakking godis kostade 112 kr :(

    (N) med tjejer som snyltar, (*HRM*JULIA*HRM*)

    Kalle

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara