26 oktober 2009

Klagans dag

Hallihallå. Var beredd på negativa miner i inlägget. ;) haha.
Jag har nämligen idag haft kursintroduktion och fått veta att den här delkursen är på engelska. Allting. Varenda lektion, varenda examination, båda böckerna, allting. Jag kommer inte klara det. Hjälp mig någon. Det kommer bli tufft det här.

Jag skickade sms till min vän Alex... hon är så bäst på att trösta. Och vet ni vad, jag saknar henne jättemycket. Jag saknar att kunna ha henne i skolan. :) Och nära mig. Men tyvärr (för min del) så är hon ju en NORRKÖPINGSTJEJ nu. :D hihi. Och det ska bli sååååååå KUL att hälsa på henne i helgen. :) Jag längtar. :D

Inatt sov jag riktigt gott ska ni veta.. mh... Det är så härligt att sova ordentligt.
Nu ska jag snart gå en sväng med Sarish, sen ska jag jobba som bokerska ikväll. ;) Gött.

Ha en trevlig eftermiddag/ kväll. Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara