7 oktober 2009

Hennes galenheter som jag bara älskade

haha. Träffade mitt ex idag på stationen. haha. Ja, sen sjuan. ^^ höhö. Jani.. men iaf, vi snackade lite. Det var trevligt. När han hade gått kom ja o tänka på en väldigt rolig grej som jag berättade för Jenny.

Jag och Vickan var på Off Course när vi gick i tvåan på gymnasiet, på hösten. O så va jag kvar på mötet, medan hon hade sprungit ut från mötet. Då hade hon hittat några killar att prata med. haha. Vilket hon alltid var så bäst på, eller vi var ganska bra på det båda två. Men speciellt hon, eftersom hon var så himla snygg! :D Och snäll och rolig och hade så fint skratt osv. helt enkelt bästa tjejen att flörta med!... haha. Och att vara kompis med... <3

I vanliga fall brukade jag tycka det var riktigt kul. haha. När jag inte hade Emil så hade vi ofta några killar som vi satt o pratade med. Att skratta ingick väldigt ofta, eftersom vi nästan alltid skrattade tillsammans. höhö. Men i alla fall, den här gången var den inte så himla kul... eftersom det var mitt ex kompisar! Jag visste ju det, men det visste inte hon då ju. haha. Jag fick panik o viskade det till henne, eftersom de killarna pratade om själva exet. haha. O då så sa hon det högt till dom: CLARA HAR VARIT TILLSAMMANS MED ....! hahhaha. jag höll på o dö. Och för den delen, bli riktigt sur på henne. haha. Galet som vanligt. Men iaf, sen ropade de killarna på honom. hahaha. Båda två tyckte det var ganska pinsamt, vi hade liksom inte pratat så mkt sen den dagen vi gjorde slut. haha. Ush.

Aa... Okejdå, insåg nu att oj, det var kanske inte så kul för alla andra. haha. För min del, så speglar det Vickan ganska mycket. haha. Hennes galenheter som jag bara älskade. Det saknar jag, att vara galen, utan att bry sig, eftersom hon och jag var galna tillsammans! Hon struntade i om man var galen.
Vi ownade allt du och jag...

1 kommentar:

  1. Viktoria hade utstrålning, hon var bäst på sådana saker!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara