7 oktober 2009

Mycket på spelplanen idag

Hejhej! :D
Hemma. Och välbehållen. ;) Efter att ha missat bussar, halvmissat bussar och fått skjuts hem av Jennys pappa. haha.

Skolan- det gick fint med redovisningen faktiskt. :P Yepp. Sen plugga. Sen äta med Emelie. :) O sen lektion, då jag nästan somnade. haha. Ush det var jobbigt läge där en stund! Efter skolan gick jag till jobbet. :D Duktigt!

Kursen idag gick bra. Jag var bara o lyssnade på tjejerna typ. Sprang emellan rummen och lyssnade på dem. haha. Ornina fattade först inte varför jag var där, trodde jag sprang omkring där på min fritid. NEJ TACK. haha. Men det var trevligt. Och kul. :) De nya bokerskorna är ju sjukt duktiga. Konstigt, eftersom det bara var första dagen de ringde. haha. :D Men härligt.

På bussen hem träffade jag Malin. :) Underbart söta goa Malin från jobbet. haha. Känns konstigt. Jag känner mig liksom som att jag känner en del av mina jobbarkompisar jätteväl ibland. hahahha. Inte jätteväl. Men jag liksom tycker så mkt om dom. :D Trivs med dom. Har kul och så... Jag är så glad för jobbet. Jag trivs så bra med tjejerna på min arbetsplats. haha. När man jobbar en fredagskväll, visst det kan vara tufft att gå dit ibland, haha, men sen så har man skitkul. Då blir man glad. :) Ojoj, lite glädje till jobbet här på bloggen. haha. :) Ta åt er, ni som läser bloggen från jobbet. ;)

Nu ska jag sitta här lite. Jag har ju SOVMORGON imorgon. :D Imorgon ska vi även få hämta ut reflektioner från skolan. SHIIIIIIIIT. Ig i pannan på mig. Skojar inte. De är så hårda på högskolan. :S

Jag saknar Emil... men det är snart helg. Hoppas inte att det blir jobbigt i och med att jag jobbar hela helgen. Ush. Stackarn.

Nu får ni ha en jättebra natt! :) Kanske skriver nåt mer nu ikväll. ;)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara