7 oktober 2009

i skolan

Hejhej.
Sitter just nu på bilioteket på skolan och pluggar. hehe. Eller plugget har inte kommit igång riktigt än. :P Men snart så.

Redovisning klockan halv 9
Det gick bra tycker jag. Men Robin tyckte att vi virrade ihop oss lite, men grejen var att det var det vi inte gjorde. Enligt mig iaf. Det var ingen fruktansvärt seriös redovisning direkt utan det var bara att berätta om arbetet. :) Jaja, så kan det gå. Jag och Josse va nöjda i alla fall.

Klockan 1 har jag lektion idag, till tre. Sen blir det att jobba, sista kursdagen för tjejerna. Måste säga det att jag är riktigt nöjd med dem. De fick boka i 45 minuter igår, duktiga, och en av dem fick en bokning! Wow, duktigt. ;)

Huhh.. vad seriösa alla är här på bibblan på högskolan. Nästan ingen pratar, och alla sitter o pluggar intensivt. haha. Alla förutom jag. Som ska plugga nu. ;) Skriva in redan gjorda instuderingsfrågor i datorn. :)

Ha en fin dag. Puss

2 kommentarer:

  1. Skulle jag få fota dig på riktigt clara? :D jag känner att jag vill fota så mkt som möjligt och som jag skrev är porträtt det jag kan minst om och som jag vill bli bra på. Skulle vara så roligt om jag fick fota dig nån dag, helst en helg för annars blir det för sent.. gärna utomhus bland alla höstfärger och träd :) antingen i en öppen skog (strömsbergsskog är jättefin) eller kanske nån annanstans :) vad säger du? Puss.

    SvaraRadera
  2. Det är väl bättre att alla är tysta så att man kan plugga, i bibblan på SLU är det tvärtom många gånger! Annars?? Allt bra med plugg, jobb o livet? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara