8 oktober 2009

inget plugg för min del

Det blev inte speciellt mycket plugg ikväll. Istället blev det tv-kväll med mamma och pappa. haha. Sist kollade vi på Mammas pojke. haha. Har ni sett det programmet? Det är ju så att man skrattar ihjäl sig åt alla bimbon. Ursäkta, men är det inte det de är? haha. Ush! Tv4 har sänkts sin seriösitet för mig. :) Nog om det.

Det blev som sagt inte så mycket plugg, men jag pallade inte. Jag kände för att hellre göra våfflor o mysa med mina föräldrar. Jag kände för att bara ta det lugnt och slippa stressa. :) Just nu så är jag nöjd med mitt beslut, men det är jag kanske inte nästa gång jag ska plugga, för då kommer jag ju ha lite att ta igen. Men ja, det tar vi då.

:) Nu snart blir det 90210.
Puss.

1 kommentar:

  1. Vissa dagar måste man ta det lugnt för att palla livet o plugget! :D Idag har jag pluggat järnet så nu ska jag ta det lugnt hela helgen!! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara