8 oktober 2009

Jag har inte börjat plugga ÄN. Och om jag ska vara ärlig, jag pallar inte idag. Jag är trött, utsliten efter veckans psykiska ansträngningar. Det känns hela tiden som att jag är sämre än alla andra. Det är surt. Jag har pluggat rätt hårt i veckan plus att jag jobbat, och har fyra jobbkvällar som återstår. Men jobbet klagar jag inte på, det ger mig en chans till att tänka på annat. :) Och tjejerna är riktigt härliga. :)

haha. Idag när vi skulle få våra reflektioner så satt jag på helspänn. :P haha! Så först när Madde sa en annan Klara så höll ja på o ropa att det var jag. haha. Sen märkte jag att hon sa ju inte mitt efternamn. haha. Och inte nog med det, sen när hon sa ett HELT ANNAT NAMN. Så tyckte jag hon sa Clara Lennartsson. hahaha. Hon sa Sandra Gunnarsson! haha! Så då skrattade både hon, jag o resten av de som var där typ. haha. :P Det va kul.

1 kommentar:

  1. Du är väl inte sämst!! Så får du inte tänka, du gör ditt bästa o du är bra på det du gör!! Lycka till!! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara