8 oktober 2009

8/10

Dagens måste:
>Plugga mycket

Tror ni jag kommer göra det eller? Nja, jag tror inte det. haha. Men jag är egentligen tvungen. För imorgon, vet ni vad som händer då?? :D Alex kommer hem och vi ska fika på stan! YEEEES! Äntligen. Det ska bli riktigt skönt att träffa henne igen. :D Så idag ska jag försöka plugga så mkt som möjligt.

Jag blev godkänd på reflektionen. :D Det var som att en sten föll från hjärtat. ahha. Så skönt var det att bli godkänd på den svåra uppgiften. ^^ Efter skolan åkte jag buss hem, då träffade jag på en gammal kompis från högstadiet. Eller ja, bekant kanske man kan säga? haha. Men det låter så vuxet! Benny träffade jag. haha. Han satt o pratade hela bussresan. :P Bla, om nåt minne från högstadiet då han hade myllat mig, o ja hade blivit jättesur. haha! Men lite minns jag av det, jag minns att ja satt på lektion i jacka! haha. Bara för att min tröja var så blöt. ^^

:) Jahopp. Man kanske borde plugga? Och skriva in de gjorda instuderingsfrågorna på datorn...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara