3 oktober 2009

Jag älskar dig.

Jag vill att det ska vara du och jag för alltid.
Jag vill att vi ska ha tid för kärlek.
För förhållande.
För oss.
Men när vi inte har den, då vill jag att vi ska vara lugnet i stormen. Jag saknar att prata om allt, att mysa i flera timmar, att träffas länge... Jag saknar all den tid som vi hade till att vara tillsammans. Du sa, när allting annat är mycket, då ska du inte behöva oroa dig för oss. Låt oss inte glömma det!

Jag vill att det ska vara du och jag för alltid. Jag älskar dig.

1 kommentar:

  1. Åh tack clara! jag älskar dig med! Hahaha, nej jag förstår att det inte va till mig :P däremot så saknar jag dig på jobbet! maaaaaaassa kramar till dig o ha en trevlig helg! puss :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara