3 oktober 2009

Sweet

Hejhej. :)
Lördag eftermiddag och har haft en jättebra tid sedan sist jag skrev. ;) Vilket är ungefär sedan igår nån gång. :D

Fredag kväll
Jag, Emil, Calle, Ethel, Simon, Emelie hade kakkalas hemma hos Ethel och Simon. :D Vilket var väldigt trevligt! Det var riktigt kul. Väldigt avslappnat och helt enkelt perfekt mysig stämning. :D Vi kollade på en skräckfilm, som jag inte minns namnet på. haha. Sen satt vi o babblade. :) Mys. Och åt kakor gjorde vi ju också förståss! ;) En riktigt bra kväll. TACK! :D

Bilder på Emelies facebook.

Idag vaknade jag till en mysig frukoststund med HELA familjen, observera heeeela familjen. :D Mysigt! Mamma hade bakat scones som var helt otroligt underbart goda! Muuuums. :) hihi.

Den regniga dagen fortsatte sedan vidare mot a6 med Jennie och Anna. :D Det var tydligen många som vaknade upp imorse och tänkte; a6, vilken bra idé! Så vi var ju inte ensamma precis. ;) hehe. Men jag hittade ett par jäättesnygga skor som jag blev kär i, och de fick då följa med i en kasse hem. Hittade även en enkel svart kofta, och ett par byxor. :D Gött när shopping går bra.

Ikväll blir det bio, Flickan som lekte med elden. Japp, så fick det bli. Emil kommer och hämtar mig vid halv 9 ungefär. Efter bio blir det nog fika tror jag. Hoppas på en mysig kväll då vi bara kan vara han och jag... Imorgon ska jag stanna hos Emil en stund in på dagen iaf, har inte bestämt när jag ska åka hem. Det är skönt, att inte bestämma det sen innan. :) Bara kunna få vara med honom så länge vi kan.

Ha en fin fortsatt lördag, precis som jag ska vara.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara