24 oktober 2009

Saturday

Hej. :D
Igår hade jag en jättehärlig dag efter tentan. Jag och mamma gick på a6 i timmar, fikade och letade jacka. :) Den blev skitsnygg. Från Carlings. Inte visste jag att jag skulle hitta en jacka där. :D Livet bjuder till ibland. ;)

När vi kom hem så skulle jag städa källaren, och då fick jag ett gammalt ryck tillbaka, att möblera om. :D När jag bodde i ett annat rum innan så möblerade jag om jätteofta, men jag har tappat det lite nu. Men nu du, det blev jättefint. Och kul var det! En grej jag saknat, att vakna dagen efter i en annan stil på rummet. :D

På kvällen kom Emil hit, vi åt scones, just det, de bakade jag också ju, och kollade lite på Idol. Sen blev det A walk to remember. :D Asså är inte det typ den finaste filmen som någonsin gjorts? Den är såå söt. :D Se den, om du inte sett den.;) Ja, nog om den, sen så hade vi bara det mysigt, till det att han skulle åka hem. :/ Så sorgligt. haha. Jag är van vid att han brukar sova över nu förtiden, men han skulle jobba idag.

Idag är en bra lördag. Eftersom jag är ledig. :D Snart ska jag och mamma åka till Anna och fika lite. :) Det ska bli mysigt. Underbart att ha Anna så nära. :) Sen ikväll ska jag till Emil, men åker hem ikväll, för jag har söndagskolan. Lite tråkigt. Menmen, så kan det vara. ^^ Eller söndagskolan är ju kul, men att inte träffas imorgon också.;)

Ha en fin lördag. Puss

2 kommentarer:

  1. Fick du Emil att se A walk to remember?! Haha det var inte illa! För att få Adam att se den skulle jag nog behöva droga ner honom riktigt illa.. haha =)

    SvaraRadera
  2. Stintan: haha. :D Vem vet vad jag hade i mjölken?;) höhö. Nejdå, han är väl inte heller nåt stort fan till tjejfan, menmen. :P hah.

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara