24 oktober 2009

Trött.

Vilken mysig förmiddag. :) Me like hellediga lördagar. :D Väldigt mysigt.
Jag och mamma åkte in till Annas lägenhet. Där bjöds det på underbart fika med goda mackor,vindruvor och melon. :D Mums. Och jag bara satt och var totalt slut.

Dagen igår gick i ett, så idag slappnar jag av ordentligt. Sååå skönt. Nu har jag till och med orkat att ta tag i nästa delkurs och köpt böckerna. ^^ Men de kommer inte öppnas förän efter nästa vecka. :D hihi.

Men jag är som sagt väldigt trött. Så väldigt slapp och jag orkar knappt lyfta på mig. haha. Och jag måste erkänna att det är ganska skönt faktiskt.;)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara