13 oktober 2009

Tisdag

DET LIGGER SNÖ på marken.
Vad tycker ni?

Jag tycker det ser ganska mysigt ut, men samtidigt är det slask och det är jag inte så sugen på direkt. Då vill man ju knappt gå utanför huset. Egentligen ville jag inte ens gå upp idag. Gick upp klockan åtta för att liksom komma igång. Så nu har jag bara tagit det lugnt, duschat och sen ätit frukost samtidigt som jag läste tidningen... Ganska skön morgon ändå.

Nu var tanken att jag skulle plugga då. haha. Det är alltid det som är tanken. ^^
Ha en superfin och snöig dag. Puss

1 kommentar:

  1. haha..snö är ju kul! :D Här har det också snöat, fast det har inte varit särskilt blaskigt.

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara