13 november 2009

Allt

Hejhej.
Idag är en medel-fredag, men inte så kass som den 13:e. Men sen så kan ju det bero på att jag inte tror på sådant. :D haha.

Idag var jag trött när jag gick upp. Emil åkte hemifrån mig vid halv 12 tror jag, så jag var verkligen trött imorse. :) Sen satt jag på 3 timmar föreläsning. Till sist kinarestaurang med projektgruppen som kick off. :D Nice. Fast att jag egentligen inte är det största fanet av Kinamat. ahha. :D Men jag är glad, för jag fick godkännt på tentan. Så fruktansvärt skönt. Jag är lättad över att ha det på papper och verkligen veta att tentan blev godkännd. :) Skön känsla det där, förhoppningsvis kommer det fler gånger som jag får uppleva känslan då en lärare säger, Lennartsson, och sen får man resultat godkännt på resultatrutan. :D haha.

Ikväll blir det jobb. Jobba en fredag kväll efter en sån här ganska ansträngande vecka känns lite sådär, men ändå helt okej. :) Imorgon blir det Lollos (en gammal nära vän till mig från högstadiet) barns dop. Så det blir nog bra det med. På söndag blir det jobba igen. Tuff helg, men Emil är ju där imorgon o på söndag, så det lär nog bli bra det med.

Igårkväll var det jättemysigt. Skön känsla att det har varit VI, jag och Emil, i två år och ett halvt år. Så underbart. Vi gick på bion Bröllopsfotografen. Riktigt bra var den! :D Inte sån där tjejfilm, utan bra. Den sa vissa saker och så, så se den. ;)


Efter bion åt vi på Jensens. Det var okej mat, men mysigt sällskap. :) Efter det åkte vi hem till mig och bara hade det mysigt. Jag har världens bästa till pojkvän, känns bra. :D haha.

:D Hoppas ni alla får en riktigt härlig helg och en bra fredag. Nu ska jag försöka läsa lite. ;)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara