13 november 2009

Fredags kväll

Okej, nu ska jag vara gladare. :D HEJ PÅ ER!

Vad roligt att ni hittat hit även en sån här fredagkväll. :D haha. Skojar bara. Lite överdrivet kanske. :P Men iaf, den här fredagskvällen tillbringades på kontoret. Vad ska jag beskriva kvällen som? Hmm... Duktiga tjejer, för lite att ringa på, ibland för mycket att göra, glad Clara (ganska iaf). :D Men jag gillar inte att Ornina kallade mig för Ida, så jag skrev en lapp där det stod: JAG HETER CLARA! haha. Det skrattade de åt. :D hihi. Men det var bara för att Julia också kallade mig för Ida. Hmm... typ två av mina best friends på arbetet, så lite arg blir man. haha. :) Men de menar nog inget illa. ^^

Så imorgon blir det dop för Hugo, Lollos barn. :) Stort grattis till Lollo. Jag och hon var best friends på högstadiet (inte hon jag skrev om!) , alltid lika go och glad. :D Ska bli trevligt att träffa henne. Louise, jag måste ju nästan skriva några ord om henne... fast jag vet inte vad jag ska skriva mer än att hon alltid var glad, alltid snäll och gullig, busig var vad hon var, och det var roligt. :D Tycker om den tjejen. Och är superglad för att jag fick äran att bli bjuden på dopet. :D

:) Hoppas ni alla haft en bra fredag den 13:e. Eller har ni haft nån otur?
Puss <3

2 kommentarer:

  1. Haha, gumman! Jag menar inget illa, det bara slank ur mig typ :D Men haha, va kul att Orre också kallade dig för Ida :D hahah! Pussar <3

    SvaraRadera
  2. Svar: hahhaha, det är lugnt. Jag skrev det mest för skämt. ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara