14 november 2009

GODNATT

Okej, det finns ju ingen möjlighet till att ni suttit och läst igenom alla hundra inlägg från ikväll. haha. Men jag är nöjd med kvällen. :) Chattstund med Julia, mysigt.

Det är så skönt med jobbets tjejer. Man tycker så mycket om dem. Fast att man knappt vet var de bor, intressen, blabla... man vet bara de ytliga sakerna. Och ibland är det skönt. Ibland känns det som att jobbet är en plats där ingen vet vem man är, bara det yttersta. Typ, att jag bor i Hovslätt, går på högskolan, har pojkvän... ja men typ så. Och ibland inte ens det, och det känns skönt faktiskt. När jag kom till WS var det underbart att ingen visste så mycket om mig. De dagar jag mådde skit, så kunde jag vara glad ändå, därför att man ska skratta och le i telefonen. Skönt! Ett stort tack till tjejerna på jobbet. <3

Nu säger jag Godnatt. Och puss.

1 kommentar:

  1. sv: hahaa, det va riktigt pinsamt.. hoppas vi inte får nån inbjudan till nån släktträff lr så ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara