15 november 2009

Redan söndag

Hejhej. ;)
Oj, redan söndag kväll, det var ju nyss fredag kväll. Tyvärr så går helgerna fruktansvärt fort. Speciellt när man har mycket att göra. Mycket roligt att göra. :)

Igår var vi på dop jag och Emil. Det var nice. Lilla Hugo var huuuur söt som helst. :D Ville ju nästan äta upp honom när han skrattade. :) hihi. Och det var riktigt kul att träffa Lollo igen. Det blir ju inte så ofta, så att få en stor kram av henne, det gör en jätteglad. På dopfesten bjöds det på en jättegod middag. :) Mumsigt var det. Och även lite prat med Lollo och andra som var där. Vi var nog kvar till runt 6 tror jag, så det blev ett tag.

När jag och Emil kom hem låg vi i soffan och bara hade det bäst. :) Vi kollade på dansbandskampen, hyrde film i Norrahammar som på den gamla tiden. :D haha. Det var längesen vi åkte dit nu. Och åt godis. Det blev en riktig lördagsmyskväll. Perfekt!

Idag gick vi bort från sängen klockan 12, haha, en skön morgon tillsammans. :) Men idag har jag även haft en väldig söndagsångest, haha. Absolut. Men det har jag nästan varje söndag, bara för att Emil åker hem då. haha. Ikväll jobbade jag, med världens magont. Jag mådde verkligen inte alls bra på jobbet idag. :/ O så ska man sitta där och vara ansvarig och le stort. haha. Jag vet tyvärr inte riktigt om jag fixade det idag. ;)

haha. Snygg bild va? Letade på google efter telefonförsäljare, haha, hittade den här. Inte från oss, men det är så det ser ut. ;) På pricken!

Nu blir det en god natts sömn för att piggna till.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara