9 november 2009

Helgen och dagen

Känslor just nu:
Utanför, stressad, trött och... ja, ingen rolig dag helt enkelt.


Hallå. :D
Helgen var bra. :) I fredags hade jag en jättetrevlig kväll tillsammans med Amanda och Emma. Det var mysigt och vi pratade om massvis. :D

Lördagen var mysig med att gå på stan en stund med syrran, Anna. Och på kvällen åkte jag till Emil. Där var det 50årsfest för Elisabeth. :D Det var mycket bättre än väntat kan jag ju berätta. :D Det var massvis med tal och spex, riktigt roliga vissa, medan andra var ganska sega. haha. ^^
I söndags åkte jag hem ganska tidigt för att fira pappa på fars dag. :D
Inatt sov jag hos Anna. Vi kollade på hyrd film, åt kebab och hade det trevligt helt enkelt. :D

Kort om min helg. Hur var er helg? :D
Idag har vi hållt på med ett projektarbete. Ikväll blir det jobba som ansvarig. :D Och... JULIA IS BACK! Welcome. :D

Ha en fin eftermiddag/kväll. Puss

1 kommentar:

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara