10 november 2009

Tisdag

Hej. Nu sitter jag här och försöker läsa i min tjocka bok som jag verkligen inte läst ut. haha. Och de ska vi ha litteraturseminarium på,i nästa vecka. Det är ju två böcker förresten. ;) hhaa. OJoj. Men så kan det vara när man heter Clara.

Inatt måste vara den mest sköna natten. Jag somnade sååå gott och vaknade lite innan 8 och märkte att jag tydligen hade somnat ifrån mitt och Emils kvällssmsande ÄNNU en gång. ^^

Dagen kommer bjuda på...
> Plugga
> Grupparbete
> Eventuellt träning

Med reslutat längtar jag till kvällen så jag kan sova igen. haha. Nej, men näst intill känns det så när det är plugg som gäller. P A N I K.

Innan plugget vill jag bara berätta att jobbkvällen blev... stressig men ganska bra ändå. Julia sunshine var ju där och jobbade. :D Och tjejerna var grymt duktiga, två fick 9 och 12, hur awsome är inte det?!? Väldigt bra. :D

Nu ska jag plugga. Puss Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara