21 oktober 2008

Tisdag morgon

Godmorgon.
Det var ju sån hemsk blåst i natt asså. Jag bor i källaren, och precis utanför mitt rum så är det en dörr ut till matkällaren, därefter garaget. Lite surt. För då smäller den dörren jättemkt, det låter typ som att nån kommer, när det är sån blåst som inatt.

Först kunde jag inte sova, alla tankar var på Viktoria, skitjobbigt. Allt bara spelades upp om o om igen. Det gör så ibland, ganska ofta, oftast nätter eller när jag är ensam. Men jag fick inte ur det, bara täkte på det hela tiden. Till slut kunde jag sova antagligen, för ja vaknade upp efter en kvart av att det smällde i dörren rejält här nere. Utan att tänka efter nån extra gång gick jag upp till mammas o pappas sovrum, där även mitt barndomsrum ligger, jämte deras. Där la jag mig. Fy vad skönt det var. Jag somnade nästan på direkten. Jag känner mig så säker i det rummet. Typ trygg eller nåt. Jag har bott i källaren nu i massa år, sen nian, men ändå är det just det rummet som ger mig trygghet. Somnade på direkten... <3

Idag är det historia, fikapau.se och filmkunskap. Yey. Gillar inte tisdagar. ;P
Men efter skolan ska jag till Emil. :) Smile till det. Fast att jag egentligen inte hinner den här veckan, men ja ville det ändå, skönt o slippa plugga en dag. :)

Ha en jättebra dag. Puss och Kram



1 kommentar:

  1. Känner likadant ibland. Man tänker tillbaka på den där hemska natten och allt spelas upp igen, då vill man bara försvinna, springa iväg från allt jobbigt! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara