21 december 2008

Uganda, Söndag

Hejhej alla.

Nu sitter jag här igen. Här är klockan två timmar före och jag är ganska trött, så sömnen är nog dags att ta plats snart.

Idag har vi varit i kyrkan. Efter det skulle vi byta bil på kontoret. Annars har vi varit här hemma och umgåtts med en annan familj. O så har jag ju umgåtts med Gloria också, min favorit. :P haha. :)

Idag är det fint. Det känns bättre med allt vänjande hela tiden, så det är väl bra.
Imorgon ska vi till en annan skola tror jag. O så skulle vi gå på marknad o sånt... :)

Ha det så bra! KRAM /Clara.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni har det riktigt fint i Uganda och lägg gärna upp bilder. Njut av värmen, här hemma är det pissväder! kramkram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har det jättebra och jättekul där nere :D Och att det är varmt och skönt och så. :) Ha ett underbart lov Clara! :D
    Kramar Jessica

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara