14 januari 2009

Onsdag

Hej.
Jag tänkte passa på att skriva ett blogginlägg, för vi ska nog lämna in min dator snart. :/ Då kan ju inte jag skriva, vilket är synd. Och heller inte kolla på filmer på datorn i min ensamhet. haha. Det är ju också synd.

Igår var en fruktansvärt deppig dag. Inte i skolan, inte heller eftermiddagen, men kvällen. Jag var trött på allting- att inte ha någonting att göra, saknad, brist på kompisar?! (känns som det ibland...), föräldrarna... på allting. Trött på hela livet helt enkelt. Och det kom ifrån att jag var så grymt fysiskt trött liksom.

Ikväll är det sammanträde för Pågång. Shiit. Jag måste erkänna att jag är ett ord: NERVÖS. haha. Jag kommer ju vara yngre än alla de, och ja... allting. Det blir lite spännande. Jag är spänd och glad över att få komma :).

Idag på text har vi skrivit manus som esteteleverna ska läsa upp, ljudeleverna är också inblandade i detta. Jag jobbade med Mikaela och Alexandra. :D
Vid fikat pratade vi typ BARA om balen... lite segt. Jag menar, det är januari nu, och balen är i slutet av MAJ. Men visst det är kul, men ja.. aja, esh! :)

Hade inte så mycket mer att skriva. :P Ha det så bra! Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara