29 januari 2009

Torsdag

Hejhej.
Frågan är, vad gör Clara uppe nu, vid datorn, och ska plugga, klockan 11? Jo, det ska jag förklara, käraste Emil ringde och väckte mig INNAN halv 10. haha. Han tycker att han var snäll, fast jag vet inte det... ^^
Men jag ska iaf plugga ganska snart. Tänkte bara slappa lite vid datorn först. Idag har jag religion och arbetsmiljö och säkerhet på schemat. Om jag blir klar nu mitt på dagen, det vill säga, i fall jag kommer igång snart och allt går finfint så ska jag nog kanske städa i eftermiddag. Det skulle behövas, då det är fullt med damm PÅ mina kläder, som eh... ligger på golvet. ^^ Det är jag och källarrummet i ett nötskal, damm på kläder. ;)

Men nu ska jag kolla bilddagboken, sen plugga. :)

Ha en asbra dag vänner! Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara