25 mars 2009

Hejhej.
Sitter nu i datasalen, men nu för att vänta på att jobba. Men imorgon är jag ledig. :D Det är för att vi har bara svenska c och där skulle vi jobba självständigt. :D Bra va? Då ska ja, Stintan och Camilla till Alexandra för att fira hennes 19årigaliv. :D Yey. Det blir trevligt. Jag har hört att det blir tacopaj. :D Mumma.

Idag hade vi vikare för Kajsa har blivit sjukskriven. Vi ska inte ha henne mer. :/ Väldigt synd. Vi har nu en som heter Johan. Han är faktiskt grymt bra. Väldigt snäll också. Jag skrev mitt personliga brev till SVF journalistlinjen, då läste han igenom det och sa saker som jag skulle ändra på. Skitbra ju. Ja, idag har jag varit väldigt duktig. Jag har skrivit en hel del på projektarbetets rapport (arbetet om projektet), skrivit personligt brev till både journalist och bibelåret men även kollat med Helén om hon kunde vara refernes. Vilket hon ville mer än gärna. :D Så nu har jag min gamla svenskalärare som referens. Jag har hunnit med jättemycket. Glömde ju skriva med att jag gjorde klart arbetet om stress i arbetsmiljö och säkerhet. :D Idag känner jag mig så bra att jag till och med ska ägna hela dagen imorgon till att bara SLAPPA. :D Vilket känns väldigt skönt just nu, då jag känner att jag inte har tagit det riktigt lugnt på ganska länge.

Ja, som sagt ikväll ska jag jobba. Men jag vet dock inte om jag ska gå dit eller åka buss dit. Latast att ta bussen, I know, men det är sjukt jobbigt att gå dit. Så jag tror jag ska ligga på latsidan idag. Gå en promenad imorgon istället.

Nu hade jag tänkt att börja på redovisningen till Svenska C. Den är vecka 17, men ändå. Det är ju bra att vara i god tid när man ändå inte har något att göra. ^^ Annars ska jag bara läsa och ta det lugnt nu innan jobbet...

Ha en riktigt bra fortsatt dag. Akta så jag inte ringer hem till dig, för då måste du ju boka. ;) haha. Nejdå.
Kram. /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara